- Door: Anne van Renssen, medewerker bij Powerplay People | LINQ –

Aan alle goede dingen komt helaas een eind en dat geldt ook voor mijn werkzaamheden bij Powerplay People | LINQ. Bijna 2 jaar heb ik met veel plezier het noodnummer mogen beheren en ik ben nu op zoek naar een vervanger.

Wat houdt het noodnummer beheren precies in?
Je bent verantwoordelijk voor de noodtelefoon van Powerplay People | LINQ. Hier bellen zowel studenten als opdrachtgevers naar buiten kantooruren (voor 9.00 uur, na 17.30 uur en in het weekend). Het is dus erg belangrijk dat je altijd bereikbaar bent, maar mocht je nou een keertje even niet bereikbaar zijn, dan valt er altijd wel iets te regelen met mijn lieftallige collega's.

Waar word je dan voor gebeld?
Je kunt voor allerlei verschillende zaken gebeld worden: studenten die te laat komen, ziekmeldingen, wijzigingen vanuit de opdrachtgever, noem maar op. Gelukkig word je iedere week goed gebriefd door iedereen die op kantoor werkt, zodat je over het algemeen in elke situatie wel op voorhand al weet wat je moet doen. Daarbij is het belangrijk dat je op maandagochtend even al je collega's via de mail op de hoogte stelt van alles wat er is voorgevallen in dat weekend. 
Natuurlijk komt het wel een keer voor dat je om 6 uur 's ochtends een keertje wakker wordt gebeld maar dat valt allemaal reuze mee ;)

Hoeveel verdient het?
En ook niet geheel onbelangrijk: je krijgt er maar liefst 100 euro per week voor! Dat scheelt je weer een volle dag werken en je hoeft er alleen maar zo nu en dan een telefoontje voor te plegen. Prima deal lijkt me! Heb je interesse? Mail dan naar Wietske@linq.nl